Діяльність відділу взаємодії з суб'єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів

Відділ взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів (далі – Відділ) є структурним підрозділом Управління державної реєстрації Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) (далі – Управління державної реєстрації).

Відділ підпорядковується безпосередньо начальнику Управління державної реєстрації;

Відділ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства юстиції України, наказами міжрегіонального управління, Положенням про міжрегіональні управління Міністерства юстиції України затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 23.06.2011 № 1707/5 (зі змінами), іншими нормативно-правовими актами законодавства, Положенням про відділ взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів Управління державної реєстрації Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ).

Відділ у своїй роботі дотримується вимог Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про захист персональних даних», «Про доступ до публічної інформації» та інших законів та нормативно-правових актів.

Основними завданнями Відділу є:

Участь у забезпеченні реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб – підприємців.

Підготовка пропозицій щодо формування та реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб – підприємців.

Організація розгляду звернень з питань, що належать до компетенції Відділу, пов’язану з роботою суб’єктів державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

  • Взаємодія із суб’єктами державної реєстрації, планування та здійснення заходів, направлених на підвищення кваліфікації державних реєстраторів.

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

Забезпечує взаємодію із суб’єктами державної реєстрації.

Вивчає та узагальнює практику застосування законодавства з питань державної реєстрації, розробляє пропозиції для удосконалення законодавства та внесення їх на розгляд Мін'юсту.

Організовує розгляд звернень громадян з питань, що належать до компетенції Відділу, пов’язану з роботою суб’єктів державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Реалізує заходи з підвищення кваліфікації державних реєстраторів.

Організовує роботу щодо проведення навчальних заходів (семінари, лекції, тренінги тощо) у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, їх обтяжень та юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, проводить стажування працівників у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, їх обтяжень та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Вносить пропозиції начальнику Управління державної реєстрації щодо удосконалення роботи Відділу.

  • Виконує інші функції, передбачені законами України, актами та дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Мін'юсту, іншими актами законодавства.

Відділ здійснює свою діяльність на основі річних, піврічних та квартальних планів роботи Управління державної реєстрації Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ).

Відділ організовує свою роботу у тісній взаємодії зі структурними підрозділами Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ).