Актуальні питання щодо роботи Колегії у сфері державної реєстрації

Як скористатися послугою SMS-МАЯК?

Щоб скористатися послугою потрібно:

  • отримати реєстраційний номер об'єкта нерухомості (він вказаний у реєстраційних документах та безпосередньо в реєстрі),
  • отримати ЕЦП (стосується лише послуги про подані/отримані заяви),
  • відкрити особистий кабінет власника, і там поставити майно на відповідний контроль та вказати номер телефону та електронну пошту, куди будуть приходити повідомлення.

Як мають бути засвідчені документи, які додаються зі скарги?

Для фізичних осіб:

  • засвідчення в будь-який спосіб із проставлянням особистого підпису на кожній сторінці документу, що додається.

Для юридичних осіб:

  • відмітка про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом";
  • назва посади;
  • особистий підпис особи, яка засвідчує копію, її ініціали та прізвище;
  • дата засвідчення копії;
  • підпис.

(вимоги встановлені пунктом 5.27 Національного стандарту України «Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003», затвердженого наказом Держспоживстандарту України 07.04.2003 №55, положення якого поширюється на організаційно-розпорядчі документи органів державної влади України, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності).

Якими є повноваження Колегії?

Колегія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації, що діє при Центральному міжрегіональному управлінні Міністерства юстиції (м. Київ) розглядає скарги на:

- рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав та рішення, згідно з яким проведено реєстраційну дію),

- дії або бездіяльність державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації, які здійснюють свою діяльність у межах міста Києва, Київської області та Черкаської областей.

Способи подання скарги.

Скаргу можна подати наручно, шляхом надсилання поштою за адресами: 01001, м. Київ, провулок Музейний, 2Д, 02022, м. Київ вул. Євгена Сверстюка, 15, або через сервіс i-GOV за посиланням https://igov.gov.ua/.

За додатковою інформацією звертайтеся за номерами: (044) 521 95 31, (066) 693 45 43 чи пишіть у Telegram: Telegram: https://t.me/kolegia_centraljust_bot

Яким є строк розгляду скарги?

Колегія розглядає скаргу протягом 30 днів. Цей строк може бути продовжено, однак зауважуємо, що загальний строк розгляду та вирішення скарги не може перевищувати 45 днів.

Де можна знайти зразок скарги?

Зразок скарги Ви можете знайти за посиланням:

https://kyivobljust.gov.ua/index.php/vymogy_do_oformlennya_skarg

Як відстежувати стан розгляду?

Дізнаватися інформацію щодо розгляду Вашої скарги Ви можете за телефонами:

- (044) 521 95 3;

- (066) 693 45 43 –  viber-оповіщення щодо стану розгляду скарг поданих до Колегії з розгляду скарг у сфері державної реєстрації.

Альтернативно також можна написати на пошту: info_kolegia_cmuju_kv@ukr.net

Рішення та висновки Колегії розміщуються на сайті Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) за посиланням:

https://kyivobljust.gov.ua/index.php/ndd/derzhavna_reestraciya/viddil_rozglyadu_zvernen/rishennya_komisii

Як подати скаргу під час карантину?

Під час карантину скаргу можна надіслати поштою за адресами:

- 01001, м. Київ, провулок Музейний, 2Д;

- 02022, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка,15.

Також можна написати електронного листа на пошту:

vrz-kiev@ukr.net (скарга має бути підписана ЕЦП)

Телефон для зв’язку під час карантину: (066) 693 45 43.

Telegram: https://t.me/kolegia_centraljust_bot