Відповідно до статті 20 Кодексу України з процедур банкрутства Центральним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Київ) буде проведено позапланові невиїзні перевірки діяльності арбітражних керуючих:
у строк з 24.05.2021 по 26.05.2021 - Сидоренка Валентина Вадимовича, Теклюка Ярослава Володимировича, Кушнір Тетяни Іванівни, Федорченко Ірини Вікторівни;
у строк з 01.06.2021 по 03.06.2021 - Заєвського Віталія Геннадійовича;
у строк з 01.06.2021 по 02.06.2021 – Стоцького Петра Володимировича, Пустовалової Людмили Євгенівни, Пітеляка Василя Васильовича, Савіна Василя В’ячеславовича, Мустафаєва Енвєра Іскандеровича, Дрогайцева Атіка Олеговича, Томашова Олександра Георгійовича, Кириліна Михайла Володимировича, Потапова Павла Григоровича, Друзіна Руслана Валентиновича.
Під час перевірки будуть перевірятися питання в межах предмета перевірки, визначеного абзацом другим пункту сьомого Розділу ІІ Порядку контролю за діяльністю арбітражних керуючих, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 06.12.2019 № 3928/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 12.12.2019 за № 1228/34199 (далі - Порядок здійснення контролю), щодо дотримання арбітражними керуючими вимог частини третьої статті 18 Кодексу України з процедур банкрутства, Порядку подання арбітражними керуючими обов’язкових відомостей (інформації), затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 18.01.2013 № 130/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 21.01.2013 за № 148/22680, з урахуванням положень наказів Міністерства юстиції України «Питання подання арбітражними керуючими обов’язкових відомостей (інформації)» від 17.10.2019 № 3193/5, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 21.10.2019 за № 1124/34095, та «Про порядок подання арбітражними керуючими обов’язкових відомостей (інформації)» від 18.02.2020 № 593/5, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 19.02.2020 за № 187/34470, щодо повноти та достовірності даних обов’язкових відомостей (інформації, звітності), поданих через он-лайн систему електронної звітності арбітражних керуючих до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України, а саме: повноти та достовірності даних у формі № 8 «Повідомлення про арбітражного керуючого» стосовно місцезнаходження офісу (контори) арбітражного керуючого та засобів зв’язку з арбітражними керуючими, а також інші питання, які стосуються предмета перевірок.
Місце та спосіб надання арбітражними керуючими документів: за місцезнаходженням офісу органу контролю, за адресою: м. Київ, вул. Є. Сверстюка, 15, у паперовому вигляді безпосередньо до 10-00 год. на дату початку проведення перевірки або поштою (01001, м. Київ, пров. Музейний, 2-Д), з урахуванням часу на пересилання поштової кореспонденції, та на електронну адресу: bankrupt-kiev@ukr.net.
Звертаємо увагу, що згідно з абзацом третім пункту 8 розділу IV Порядку здійснення контролю ненадання без поважних причин органу контролю арбітражним керуючим або надання не в повному обсязі документів згідно з переліком, викладеним у повідомленні про проведення перевірки, у визначені органом контролю терміни, вважається відмовою арбітражного керуючого в проведенні перевірки.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 1 розділу VII Порядку здійснення контролю відмова арбітражного керуючого в проведенні перевірки є підставою для внесення до Дисциплінарної комісії арбітражних керуючих подання про притягнення арбітражного керуючого до дисциплінарної відповідальності.