08-02-202214:57

ДО УВАГИ АРБІТРАЖНИХ КЕРУЮЧИХ! Надаємо графік позапланових перевірок арбітражних керуючих

 

Відповідно до статті 20 Кодексу України з процедур банкрутства Центральним міжрегіональним управлінням Міністерства
юстиції (м. Київ) буде проведено позапланові невиїзні перевірки діяльності арбітражних керуючих:
у строк з 21.02.2022 по 23.02.2022 – Колодник Людмили Олександрівни;
у строк з 22.02.2022 по 24.02.2022 – Грищенка Олександра Миколайовича;
у строк з 24.02.2022 по 28.02.2022 – Салатюка Дмитра Васильовича, Льодіної Ольги Володимирівни;
у строк з 28.02.2022 по 01.03.2022 – Мальцева Альбіни Вячеславівни;
у строк з 03.03.2022 по 07.03.2022 - Ващенка Юрія Олексійовича;
у строк з 09.03.2022 по 11.03.2022 – Білоусова Олексія Анатолійовича;
у строк з 16.03.2022 по 18.03.2022 – Лопатинського Валерія Вікторовича.


Під час перевірки будуть перевірятися питання в межах предмета перевірки, визначеного абзацом другим пункту сьомого Розділу
ІІ Порядку контролю за діяльністю арбітражних керуючих, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 06.12.2019
№ 3928/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 12.12.2019 за № 1228/34199 (далі - Порядок здійснення контролю),
щодо дотримання арбітражними керуючими вимог частини третьої статті 18 Кодексу України з процедур банкрутства, Порядку
подання арбітражними керуючими обов’язкових відомостей (інформації), затвердженого наказом Міністерства юстиції України
від 18.01.2013 № 130/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 21.01.2013 за № 148/22680, з урахуванням положень
наказів Міністерства юстиції України «Питання подання арбітражними керуючими обов’язкових відомостей (інформації)» від
17.10.2019 № 3193/5, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 21.10.2019 за № 1124/34095, та «Про порядок подання
арбітражними керуючими обов’язкових відомостей (інформації)» від 18.02.2020 № 593/5, зареєстрованого у Міністерстві юстиції
України 19.02.2020 за № 187/34470, щодо повноти та достовірності даних обов’язкових відомостей (інформації, звітності),
поданих через он-лайн систему електронної звітності арбітражних керуючих до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України,
а саме: повноти та достовірності даних у формі № 8 «Повідомлення про арбітражного керуючого» стосовно місцезнаходження
офісу (контори) арбітражного керуючого та засобів зв’язку з арбітражними керуючими, а також інші питання, які стосуються
предмета перевірок.

Місце та спосіб надання арбітражними керуючими документів: за місцезнаходженням офісу органу контролю, за адресою:
м. Київ, вул. Є. Сверстюка, 15, у паперовому вигляді безпосередньо до 10-00 год. на дату початку проведення перевірки або
поштою (01001, м. Київ, пров. Музейний, 2-Д), з урахуванням часу на пересилання поштової кореспонденції, та на електронну
адресу: bankrut@kv.minjust.gov.ua.


Звертаємо увагу, що згідно з абзацом третім пункту 8 розділу IV Порядку здійснення контролю ненадання без поважних причин
органу контролю арбітражним керуючим або надання не в повному обсязі документів згідно з переліком, викладеним у
повідомленні про проведення перевірки, у визначені органом контролю терміни, вважається відмовою арбітражного керуючого в
проведенні перевірки.


Відповідно до абзацу четвертого пункту 1 розділу VII Порядку здійснення контролю відмова арбітражного керуючого в
проведенні перевірки є підставою для внесення до Дисциплінарної комісії арбітражних керуючих подання про притягнення
арбітражного керуючого до дисциплінарної відповідальності.