ДО УВАГИ СПІВРОБІТНИКІВ РАЙОННИХ ДЕРЖАВНИХ АДМІНІСТРАЦІЙ, ЩО ПРИПИНЯЮТЬСЯ ТА ПЕРЕДАЮТЬ ПОВНОВАЖЕННЯ ДО РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЙ НОВОУТВОРЕНИХ РАЙОНІВ!
Необхідно здійснити передачу реєстраційних справ у паперовій формі у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, до райдержадміністрацій новоутворених районів.
Передачу необхідно здійснити, керуючись Розділом VI "Передача реєстраційної справи або документів для долучення до реєстраційної справи" Порядку формування формування та зберігання реєстраційних справ, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 18.11.2016 року № 3267/5: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1499-16#Text
Зауважуємо, що перехід повноважень, прав та обов’язків районних державних адміністрацій, що припиняються, до районних державних адміністрацій новоутворених районів здійснюється:
- у разі існування районної державної адміністрації в адміністративному центрі новоутвореного району та приєднання до неї районних державних адміністрацій, що припиняються, ліквідованих районів – з моменту утворення комісії з реорганізації районної державної адміністрації, що припиняється;
- у разі утворення на території новоутвореного району районної державної адміністрації, в адміністративному центрі якого була відсутня така районна державна адміністрація – з моменту державної реєстрації районної державної адміністрації як юридичної особи публічного права та утворення комісії з реорганізації.