01-01-202113:09

Розпочалася щорічна кампанія декларування 2021!

1 січня 2021 року розпочинається щорічна кампанія декларування, яка триватиме до 31 березня 2021 року.

Нагадуємо, як можливо отримати роз’яснення для заповнення декларації:

Зверніться до Сектору з питань запобігання і виявлення корупції Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) за номерами телефонів: (044) 521-95-22, (044) 521-95-20 або електронною поштою на адресу: sectorjust@ukr.net.

Зателефонуйте до Контакт-центру НАЗК, створеного у 2020 році: (044) 200–06–94.

Консультації надаються в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.

Ознайомтеся з роз’ясненнями щодо заповнення декларацій у базі знань НАЗК за посиланням: https://wiki.nazk.gov.ua/category/deklaruvannya/. Працює зручний пошук за ключовим словом.

Для отримання технічної допомоги щодо роботи з Реєстром зверніться за адресою support@nazk.gov.ua або заповніть форму зворотнього зв’язку на сайті НАЗК: https://bit.ly/38H1zME.

Наголошуємо, що через набуття чинності закону, який частково відновлює повноваження НАЗК, ви знову можете подати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані в електронному вигляді в Реєстрі декларацій.

Також нагадуємо, що у кінці 2020 року НАЗК оновило Єдиний державний реєстр декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (Реєстр декларацій).

Основні переваги оновленого Реєстру:

1. Зручний пошук декларацій у публічній частині Реєстру:
-  додано наскрізний пошук по вмісту всіх поданих документів до Реєстру (чекбокс «шукати скрізь» біля поля для пошуку). Це дає можливість пошуку декларацій за будь-яким об’єктом декларування. Так, наприклад, за ключовим словом «Мерседес» можливо знайти всі декларації осіб, які задекларували транспортні засоби цієї марки;
-  після відкриття у публічній частині Реєстру будь-якої декларації можливо одразу, без додаткового пошуку, переглянути інші документи цього суб’єкта декларування: додано блок «Інші документи суб'єкта декларування», який містить посилання на всі документи, які декларант подавав до Реєстру.
 
2. Зручніша робота з кваліфікованим електронним підписом (КЕП) та вхід до Реєстру декларацій:
-  відтепер авторизуватися можна з використанням КЕП (у тому числі на захищеному носії) на сторінці входу до Реєстру (https://portal.nazk.gov.ua/), а також з використанням Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA;
-  можливо використовувати декілька КЕП для входу до Реєстру. Якщо при зміні КЕП ідентифікаційні дані суб’єкта декларування не змінились (прізвище, ім’я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків), не потрібно проводити процедуру зміни КЕП у Реєстрі;
-  якщо ідентифікаційні дані у КЕП змінились, а також змінилась електронна поштова скринька декларанта, додано можливість отримати доступ до персонального електронного кабінету в Реєстрі за допомогою процедури «Я змінив поштову скриньку».
 
3. Спрощено комунікацію з уповноваженими особами НАЗК, які перевіряють декларації. Суб’єкт декларування може у персональному електронному кабінеті Реєстру додавати файли у форматах .jpeg, .jpg, .png, .bmp, .pdf до повідомлень уповноваженим особам НАЗК, які проводять повну перевірку їхніх декларацій.
 
4. Відтепер персональні дані в чернетках документів не зникають. Тому суб’єкт декларування може заповнювати документи з різних пристроїв та з різними КЕП. При створенні нової декларації на основі попередньої забезпечено перенесення персональних даних суб’єктів декларування до нового документа незалежно від комп’ютера, на якому вони працюють із Реєстром.