Сьогодні начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Київській області Управління державної реєстрації Людмила Компанченко провела онлайн-нараду з працівниками відділів ДРАЦС Київської області, у ході якої було обговорено:
вимоги законодавства при держаній реєстрації народження дитини, яка народилась за допомогою застосування репродуктивних технологій, та особливості її проведення;
застосування в організації роботи відділів ДРАЦС клієнторієнтованого підходу, як основної філософії роботи державного органу, який полягає у сумлінному виконанні своєї роботи, високої якості обслуговування громадян, оперативному виявленні та швидкому реагуванні на потреби громадянина/клієнта та забезпеченні належного рівня сервісу, знаходячи підхід до кожного громадянина, постійній роботі над культурою спілкування, вдосконаленням своїх навичок.
Як відмітила Людмила Компанченко, сьогодні громадяни/клієнти стають все більш вимогливими, критичними і чутливими до сервісів, зокрема, які надають органи державної влади. Вони висувають високі вимоги не тільки до якості послуг, але і до якості обслуговування. Вимогливість клієнтів повинна спонукати працівників до: бажання дотримуватись правил корпоративної культури; розвитку умінь мобілізувати свої внутрішні ресурси, особистого розвитку на робочому місці, уникнення конфліктів та кількості стресових ситуацій як для працівника, так і для громадянина/клієнта. Крім того, предметом обговорення були питання організації роботи щодо надання відділами ДРАЦС області платних послуг; прийому громадян у період карантинних обмежень; роботи із Державним реєстром актів цивільного стану громадян.