Під час зустрічі начальник відділу з питань нотаріату у Хмельницькій області Наталія Муляр розглянула:
1. Особливості організації роботи державної нотаріальної контори та приватного нотаріуса.
Наталія Муляр детально розповіла про специфіку роботи державних та приватних нотаріусів, наголосивши на відмінностях у їх діяльності, підходах до надання послуг, а також вимогах до організації робочого процесу.
Додатково надано рекомендації щодо підвищення ефективності роботи та забезпечення належного рівня сервісу для громадян.
2.Формування та оформлення справ державної нотаріальної контори та приватного нотаріуса для архівного зберігання.
Особливу увагу було приділено питанням правильного формування та оформлення нотаріальних справ для подальшого архівного зберігання.
Фахівці наголосили на важливості дотримання встановлених норм та вимог, щоб забезпечити збереження документації та її доступність у разі необхідності.
3. Особливості державної реєстрації припинення права власності на нерухоме майно у зв’язку із його знищенням.
Під час обговорення цього питання були розглянуті процедури та особливості державної реєстрації припинення права власності на нерухоме майно у випадках його знищення та надано рекомендації щодо необхідних документів та дій, які мають бути вжиті нотаріусами для належного виконання цієї процедури.
Онлайн-семінар став корисною платформою для обміну досвідом та підвищення професійної компетентності нотаріусів Хмельницької області.
Учасники отримали змогу отримати відповіді на актуальні питання та обговорити новації у сфері нотаріату та державної реєстрації