19-12-202309:00

Реєстр пошкодженого та знищеного майна

Для отримання нотаріусом доступу до Реєстру пошкодженого та знищеного майна необхідно заповнити заяву, адресовану до ДП «ДІЯ», та таблицю до неї, а також додати копію свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю.
 
Зразки доступні на сайті  Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ).
Заява має бути підписаною кваліфікованим електронним підписомнотаріуса (якщо подається в електронному вигляді) та в подальшому відправлена на електронну пошту: rpzm@renovation.gov.ua або в паперовому вигляді направлена напоштову адресу: вул. Ділова, 24, м. Київ, 03150.
У випадку надсилання нотаріусом заяви в паперовому вигляді на копії свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю має бути проставлена відмітка «Згідно з оригіналом» з проставленням дати,підпису нотаріуса.
У разі виникнення питань щодо подання документів, необхідних для підключення до Реєстру пошкодженого та знищеного майна, радимо звертатись довідділу технічної підтримки ДП «ДІЯ» (адреса електронної пошти та номер телефону технічної підтримки: reestr-support@renovation.gov.ua, 073-328-77-73).
 
Зауважимо, що надання компенсації за знищений об’єкт нерухомого майна з використанням житлового сертифіката здійснюється відповідно до  Порядку наданнякомпенсації за знищені об’єкти нерухомого майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2023 року No 600 «Про затвердження Порядку надання компенсації за знищені об’єкти нерухомого майна».
Пунктами 53 та 57 Порядку, затвердженого постановою КМУ від 30 травня 2023 року No 600, встановлено необхідність нотаріального посвідчення договору пропридбання житла з використанням житлового сертифіката (далі - договір про придбання житла).
Договір про придбання житла має містити відомості про житловий сертифікат. 
 
На виконання вимог пункту 58 Порядку, затвердженого постановою КМУ від 30 травня 2023 року No 600, нотаріус одночасно з посвідченням договору про придбання житла:
1. накладає заборону відчуження нерухомого майна, що придбавається з використанням житлового сертифіката, строком на п’ять років;
2. вносить відомості в Реєстр пошкодженого та знищеного майна: реквізити підписаного договору про придбання житла, банківські реквізити продавця(продавців) для оплати, вартість житла за договором, суму для оплати за житловим сертифікатом, ім’я та прізвище продавця об’єкта нерухомого майна.