08-10-202415:03

Зміни до відомостей про творчі спілки та їх осередки

Творча спілка – це добровільне об’єднання професійних творчих працівників відповідного фахового напряму в галузі культури та мистецтва, яке має фіксоване членство і діє на підставі статуту.

Якщо творча спілка, територіальний осередок творчої спілки має намір змінити керівника чи керівний склад або внести певні зміни до статуту, їх потрібно зареєструвати.
Державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки здійснюється в порядку визначеному Законами України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань”, “Про професійних творчих працівників та творчі спілки“.
Документи, що подаються заявником для державної реєстрації змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки:
-заява щодо державної реєстрації юридичної особи – громадського формування;
-примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління творчої спілки про внесення змін, (крім внесення змін до інформації про місцезнаходження та про здійснення зв’язку з юридичною особою);
- реєстр учасників, в якому зазначаються: прізвище, ім’я та по батькові особи, дані її паспорта, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта).
Дані про особу засвідчуються її особистим підписом.
- відомості про керівні органи творчої спілки (у разі внесення змін до складу керівних органів) (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку);
- статут творчої спілки (у разі внесення змін до статуту);
документ про сплату адміністративного збору (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку).

Для державної реєстрації змін до відомостей що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у зв’язку із зупиненням (припиненням) членства у громадському формуванні член керівного органу (крім керівника) подає копію заяви про зупинення (припинення) нею членства до відповідних статутних органів громадського формування з відміткою про її прийняття.
Рішення уповноваженого органу управління юридичної особи, що подається для державної реєстрації змін до відомостей викладається у письмовій формі, прошивається пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами).
Справжність підписів на такому рішенні нотаріально засвідчується з обов’язковим використанням спеціальних бланків нотаріальних документів.
Установчий документ юридичної особи викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами, крім випадків заснування юридичної особи). Справжність підписів на установчому документі юридичної особи, викладеному у письмовій формі нотаріально засвідчується, крім випадків, передбачених законом.
У разі внесення змін, про прийняте рішення суб’єкт державної реєстрації повідомляється у 60-денний строк.
Строк розгляду документів – 30 робочих днів.
За державну реєстрацію змін до відомостей справляється адміністративний збір у розмірі 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (910 грн.).
 
Державна реєстрація змін до відомостей може бути проведена у скорочені строки виключно за бажанням заявника у разі внесення додатково до адміністративного збору відповідної плати: 1820 грн - протягом 20 робочих днів, 4550 грн - протягом 15 робочих днів.
Документи можна подати особисто (або через уповноважену особу), поштовим відправленням.
Звертаємо увагу, що при надсиланні документів поштою необхідно нотаріально посвідчити підписи на заяві.
Подати документи на реєстрацію можна за такими адресами:
м. Київ -
вул. Єгена Сверстюка, 15 (7 поверх Open Space),
+38 050 640 31 69
м. Черкаси -
бульвар Шевченка, 185 (каб.238),
+38 050 825 42 87
м. Хмельницький -
вул Володимирська, 91 ( кабінет 27)
+380 (97) 266 54 04, (0382)79-53-79
м. Вінниця -
Хмельницьке шосе, 7(кабінет 121)
+380688648269
м. Житомир -
майдан Незалежності 1, (кабінет 320,третій поверх ) +380679160314
Центри надання адміністративних послуг