02-01-202411:19

Електронна марка в комунікації з громадянами

 Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Київ) один із перших державних органів, які в комунікації з громадянами використовують електронну марку.
 Вже майже місяць у відділах ДВС міста Києва використовують е-марку для рекомендованих листів.
Керівник Центрального МУ МЮ (м.Київ) Кирило МІНЕНКО спільно із заступниками Дмитром СТРУЦЕМ та Михайлом СУВАЛОМ протестили роботу сервісу та оцінили переваги використання е-марки.
У чому переваги електронні марки?
Застосування електронної марки дає нам можливість відстежувати всі операції відправлення у режимі реального часу, статус та історію відправлення, а також скоротити витрати на використання поштових марок та час на підготовку листів.
 
Зазначимо, що електронна марка - це новий сервіс для рекомендованих листів, за допомогою якого тепер можна замовити, завантажити та роздрукувати електронну марку на звичайному принтері вдома чи в офісі всього за кілька хвилин.
Щоб згенерувати електронну поштову марку та оплатити її онлайн потрібно увійти до Особистого кабінету на сайті та створити лист.