11-02-202514:07

Онлайн-навчання для працівників ЦНАП Хмельниччини

Навіть дрібні помилки в документах можуть призвести до відмови у державній реєстрації громадських формувань, тому перед подачею варто ретельно перевіряти правильність написання всіх реквізитів.
Про це та інші корисні практичні моменти говорили під час онлайн-навчання для працівників ЦНАП Хмельниччини.
Головний спеціаліст відділу державної реєстрації громадських формувань у Хмельницькій області Тетяна ОЛІЙНИК провела онлайн-навчання для працівників центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) регіону.
Зустріч була спрямована на підвищення якості надання адміністративних послуг та удосконалення взаємодії між адміністраторами й суб’єктами реєстрації.
Ключові зміни та практичні аспекти про які повідомили:
Відновлення роботи ЄДР
Фахівці розглянули основні аспекти функціонування Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань після відновлення його роботи. Особливу увагу приділили типовим помилкам, які допускаються адміністраторами при прийомі документів.
 Оновлення законодавства
 Важливі практичні поради
Зокрема:
Перевірка правильності найменування громадських формувань
При прийомі документів слід уважно перевіряти, щоб найменування громадського об’єднання містило дві частини:
1. Загальна назва – організаційно-правова форма («громадська організація», «громадська спілка»).
2. Власна назва – не може бути тотожною вже зареєстрованим назвам, повинна бути державною мовою (за бажанням можна додати іноземну версію).
 Виключення відомостей про засновників громадських формувань
Наказом Мін’юсту №2469/5 від 04.07.2023 оновлено форму 4 «Заява щодо державної реєстрації юридичної особи – громадського формування». Тепер з’явилася можливість подати зміни щодо виключення відомостей про засновників.
 Дотримання строків передачі реєстраційних справ
Документи повинні передаватися до суб’єкта зберігання протягом 3 робочих днів після проведення державної реєстрації. Це можна зробити поштовим відправленням або особисто за описом.
  Такі навчання допомагають адміністраторам:
       Оперативно реагувати на зміни в законодавстві.
       Уникати типових помилок при прийомі документів.
       Зрозуміти алгоритми взаємодії з заявниками та суб’єктами реєстрації.
       Покращити якість адміністративних послуг для громадян.
Далі буде ще більше корисних навчальних заходів, що сприятимуть професійному розвитку та ефективності роботи працівників ЦНАП.