У Центральному управлінні Мінʼюсту більше не використовують Telegram.
Адже використання застосунку Telegram – це не питання свободи слова, це питання національної безпеки.
Telegram активно використовується ворогом для кібератак, розповсюдження фішингу та шкідливого програмного забезпечення, встановлення геолокації користувачів, корегування ракетних ударів тощо.
Тому швидкі консультації наразі надаються через соціальні мережі.
Працюємо над тим, аби розширити спектр можливостей для звʼязку з підрозділами.
Нагадуємо, що громадяни України мають право звернутися до органів державної влади відповідно до їх функціональних обов'язків із
зауваженнями,
скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності,
заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів
та скаргою про їх порушення.
Особи, які не є громадянами України і законно знаходяться на її території, мають таке ж право на подання звернення, як і громадяни України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами.
У чому суть звернення громадян?
Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Відповідно до ЗУ «Про звернення громадян» (Ст. 20)
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше 1 місяця від дня їх надходження.
Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення.
При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.
Залежно від виду звернення воно може розглядатися відповідно до ЗУ «Про виконавче провадження»