09-05-202413:21

Кирило Міненко в ТОП-100 впливових людей Київщини

Керівник Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
 Кирило Міненко ввійшов до рейтингу ТОП-100 впливових людей Київщини.
Адже з послугами юстиції громадяни стикаються у повсякденному житті чи не найчастіше:
державна реєстрація, зокрема, реєстрація актів цивільного стану (народження дітей, шлюби, розлучення, реєстрація смерті), реєстрація громадських організацій, апостилювання документів, послуги нотаріусів, реєстрація нормативно-правових актів, виконання рішень судів та інших органів; сфери банкрутства, судової роботи та міжнародної правової допомоги та інші важливі напрямки.
 
Ділимось статистичними даними щодо роботи деяких підрозділів за попередній місяць.
 
Діяльність Управління державної реєстрації:
  Апостилювали 9846 документів:
  м. Київ - 6598
  Київська область - 1274
  у Вінницька область - 647
  Хмельницька область - 604
  у Черкаській область - 490
  Житомирська область -195.
 
  Реєстрація шлюбу - 4760
  місто Київ - 1853
  Київська область - 953
  Вінницька область - 575
  Хмельницька область - 447
  Черкаська область - 490
  Житомирська область - 442
 
  Народження дітей - 4449
  місто Київ - 1485
  Київська область - 823
  Вінницька область - 660
  Хмельницька область - 534
  Черкаська область - 412
  Житомирська область - 535
 
  еМалятко - 2802
  місто Київ - 1050
  Київська область - 500
  Вінницька область - 366
  Хмельницька область - 282
  Черкаська область - 343
  Житомирська область - 261
 
Зареєстровано 192 громадських об'єднань та 9 професійних спілок.
Відділ розгляду звернень та забезпечення діяльності Колегії з розгляду скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб'єктів державної реєстрації опрацював 30 скарг та 108 звернень громадян та листів юридичних осіб.
Зареєстровано 364 заяви про державну реєстрацію прав (обтяжень нерухомого майна).
 
Діяльність Управління нотаріату:
  опрацьовано 90 звернень громадян щодо різних питань, пов'язаних з діяльністю нотаріату,
  проведено 26 комплексних перевірок організації нотаріальної діяльності державних нотаріальних контор, державних нотаріальних архівів та приватних нотаріусів.
  проведено сертифікацію 14 робочих місць приватних нотаріусів та
   зареєстровано діяльність 3 приватних нотаріусів.
 
Діяльність Управління банкрутством:
  розглянуто та надано відповіді на 1012 запитів про отримання інформації з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство,
  опрацьовано 156 одиниць інформації, яка надійшла для внесення до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство,
  прийнято участь у 2 засіданнях тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати на підприємствах, що перебувають у процедурах банкрутства.
  здійснено 461 контрольних дій щодо діяльності арбітражних керуючих та проведено 6 перевірок їх діяльності,

Діяльність Управління забезпечення примусового виконання рішень щодо стягнення аліментних платежів:
  у Вінницькій області на суму понад 215 млн. грн. та 46417 виконаних виконавчих провадженнь
  у Житомирській області на суму понад 227 млн. грн. та 34083 виконаних виконавчих провадженнь
 
Діяльність Управління державної реєстрації нормативно-правових актів:
  зареєстровано 21 НПА,
  проведено 366 перевірки суб’єктів нормотворення з метою здійснення контролю за додержанням законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів,
  5594 переглянутих актів, прийнятих суб’єктами
нормотворення,
  74 НПА занесено до Державного реєстру,
 
Працюємо та продовжуємо робити послуги юстиції максимально доступними для громадян.
 
.