21-08-202414:47

Основні канали комунікації з Центральнаюстиція

Війна не лише на полі бою, але й на інформаційному фронті з російським агресором та ведеться щодня ще з 2014 року.
 Дезінформація, фейки, інформаційні та кібератаки – це вже звичні загрози для всього світу, та проти України така інформаційна зброя застосовується в десятикратних масштабах.
Як протидіяти дезінформації в умовах війни та чому взаємодія громадянського суспільства та уряду така важлива у цій боротьбі.
Як і будь-який вірус згодом дає імунітет, так і може вироблятись інформаційна стійкість.
Розповімо про те, як напрацювати здатність ідентифікувати маніпуляцію, фейк, оцінити рівень їх небезпеки і як їм можна запобігти.
Виробити імунітет можна лише за допомогою підвищення медіаграмотності та дотримання правил інформаційної гігієни, зокрема:
- отримувати інформацію лише з офіційних джерел;
 -  не варто реагувати на занадто емоційні повідомлення;
  -  не поширюйте неперевірену інформацію.
Однак неодноразово фіксувалася діяльність «фейкових» сторінок з візуальними ознаками та неймінгом реально існуючих ресурсів українських органів державної влади.
Саме тому рекомендуємо користуватися лише медіаресурсами, посилання на які розміщено на офіційних сайтах органів державної влади України.
 
НАШІ ІНФОРМКАНАЛИ:
   Telegram-канал
Чати для комунікації у Telegram по напрямках роботи Центрального управління Мінʼюсту:
 У сфері судової роботи та міжнародної правової допомоги:
 у сфері банкрутсва:
 у сфері держреєстрації ГО:
 державна реєстрація актів цивільного стану
 вчинення нотаріальних дій
 виконання рішень суду та інших органів