Трапляються ситуації, коли документи, подані для проведення державної реєстрації у сфері нерухомості чи бізнесу, опинилися в реєстратора або нотаріуса, у якого немає можливості опрацювати вже зареєстровану заяву через непередбачувані обставини, такі як: воєнний стан, обмеження його доступу до реєстрів тощо.
Рішення є! Передача прав на обробку заяви іншому реєстратору або нотаріусу можлива за визначеним механізмом.
Передача заяви здійснюється відповідно до:
- Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»
- Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»
- Постанови КМУ № 209 від 06.03.2022
- Листів Міністерства юстиції України щодо доручень міжрегіональним управлінням повноважень з передачі заяв.
Хто може ініціювати передачу?
- Реєстратор/нотаріус, у якого заява перебувала на розгляді до воєнного стану
- Заявник, який подав документи
- Реєстратор/нотаріус, який має право працювати з реєстрами і до кого звернувся заявник
Як подати звернення?
Для передачі заяви потрібно направити письмове звернення до відповідного територіального органу Міністерства юстиції.
Додаткові деталі у документах:
- Постанова КМУ № 209 (06.03.2022)
- Лист Мін’юсту № 1592/19.2.3/32-20 (19.03.2020)
- Лист Мін’юсту № 38169/33.3/32-21 (22.07.2021)
- Лист Мін’юсту № 1765/33.1.1/32-20 (31.12.2020)
У разі додаткових питань звертайтесь до Управління державної реєстрації Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції у м. Києві.
