06-02-202510:12

Передача прав на обробку заяви іншому реєстратору або нотаріусу можлива за визначеним механізмом.

Трапляються ситуації, коли документи, подані для проведення державної реєстрації у сфері нерухомості чи бізнесу, опинилися в реєстратора або нотаріуса, у якого немає можливості опрацювати вже зареєстровану заяву через непередбачувані обставини, такі як: воєнний стан, обмеження його доступу до реєстрів тощо.
 
Рішення є! Передача прав на обробку заяви іншому реєстратору або нотаріусу можлива за визначеним механізмом.

     Як це працює?
   Передача заяви здійснюється відповідно до:
- Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»
- Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»
- Постанови КМУ № 209 від 06.03.2022
- Листів Міністерства юстиції України щодо доручень міжрегіональним управлінням повноважень з передачі заяв.
 
        Хто може ініціювати передачу?
- Реєстратор/нотаріус, у якого заява перебувала на розгляді до воєнного стану
- Заявник, який подав документи
- Реєстратор/нотаріус, який має право працювати з реєстрами і до кого звернувся заявник
 
 Як подати звернення?
Для передачі заяви потрібно направити письмове звернення до відповідного територіального органу Міністерства юстиції.
 Додаткові деталі у документах:
- Постанова КМУ № 209 (06.03.2022)
- Лист Мін’юсту № 1592/19.2.3/32-20 (19.03.2020)
- Лист Мін’юсту № 38169/33.3/32-21 (22.07.2021)
- Лист Мін’юсту № 1765/33.1.1/32-20 (31.12.2020)

У разі додаткових питань звертайтесь до Управління державної реєстрації Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції у м. Києві.