іншими, а також прийняті в порядку експерименту.
Нормативно-правові акти про внесення змін до зареєстрованих нормативноправових актів, а також акти про втрату чинності зареєстрованих нормативноправових актів підлягають державній реєстрації в установленому
законодавством порядку.
У разі необхідності внесення змін до нормативно-правового акта, прийнятого до запровадження державної реєстрації, якщо він має ознаки, відповідно до яких має бути зареєстрований, приймається і подається на
державну реєстрацію новий нормативно-правовий акт з порушеного питання, а попередній документ визнається таким, що втратив чинність.
Нормативно-правові акти, які подаються суб’єктами нормотворення на державну реєстрацію до органів юстиції в електронній або паперовій формі мають відповідати вимогам, встановленим у Типовій інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого
обміну та/або Типовій інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженими постановою
Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55.
Якщо нормативноправовий акт підписано посадовою особою, яка виконує обов’язки керівника суб’єкта нормотворення згідно з розподілом обов’язків, останній надає органу юстиції інформацію з цього питання.
Спільний нормативно-правовий акт подається на державну реєстрацію суб’єктом нормотворення, який є головним розробником.
Нормативно-правові акти, які прийнято спільно суб’єктами нормотворення або за погодженням із іншими заінтересованими органами, змінюються або
визнаються такими, що втратили чинність, спільно або за погодженням із відповідними заінтересованими органами, враховуючи при цьому правонаступництво ліквідованих або реорганізованих органів, а також відповідні
зміни в законодавстві, пов’язані з необхідністю такого узгодження.
Якщо нормативно-правовий акт подається суб’єктом нормотворення на державну реєстрацію повторно після доопрацювання, а також якщо нормативно-правовий акт прийнято замість акта, у державній реєстрації якого відмовлено, у супровідному листі зазначається про дату і номер листа органу юстиції про повернення нормативно-правового акта без державної реєстрації для
доопрацювання або відмову в державній реєстрації.
На державну реєстрацію не подаються акти:
- персонального характеру (про склад комісій, призначення на посаду і звільнення з неї, заохочення працівників тощо);
- дія яких вичерпується одноразовим застосуванням, крім актів про затвердження положень, інструкцій та інших, що містять правові норми;
- оперативно-розпорядчого характеру (разові доручення);
- якими доводяться до відома підприємств, установ і організацій рішення вищестоящих органів;
- спрямовані на організацію виконання рішень вищестоящих органів і власних рішень міністерств, інших органів виконавчої влади.