09-06-202017:56

Щодо подання скарги у сфері державної реєстрації

Що робити в разі порушення Ваших прав у сфері державної реєстрації майна чи бізнесу? Одним з дієвих механізмів є подання скарги.
Колегія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстраціі, що діє при #центральнаюстиція розглядає скарги на:
- рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав та рішення, згідно з яким проведено реєстраційну дію),
- дії або бездіяльність державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації, які здійснюють свою діяльність у межах міста Києва, Київської області та Черкаської областей.

Як подати скаргу?

Скаргу можна подати наручно; шляхом надсилання поштою за адресами:
- 01001, м. Київ, провулок Музейний, 2Д;
- 02022, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15,
або через сервіс i-GOV за посиланням https://igov.gov.ua/

Де можна знайти зразок скарги?

Зразок скарги Ви можете знайти за посиланням:
https://kyivobljust.gov.ua/inde…/vymogy_do_oformlennya_skarg

Як відстежувати стан розгляду?

Дізнаватися інформацію щодо розгляду Вашої скарги Ви можете за телефонами:
- (044) 521 95 31;
- (066) 693 45 43 – viber-оповіщення щодо стану розгляду скарг поданих до Колегії з розгляду скарг у сфері державної реєстрації.

Альтернативно також можна написати на пошту - info_kolegia_cmuju_kv@ukr.net

Рішення та висновки Колегії розміщуються на нашому офіційному сайті: https://kyivobljust.gov.ua/…/viddil_rozgl…/rishennya_komisii

Також, не забувайте про існування чат-помічника з питань подання скарг у сфері держаної реєстрації у Telegram: https://t.me/kolegia_centraljust_bot

Ми працюємо для Вас!