Оформлення скарги без дотримання вимог, визначених законом є однією з підстав для відмови у задоволенні скарги.
Тож для уникнення таких ситуацій пропонуємо ознайомитись з вимогами до оформлення скарг, що зображені в інфографіці.
Також, зауважуємо, що до скарги додаються засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують факт порушення прав скаржника у результаті прийняття рішення державним реєстратором (за наявності), а також якщо скарга подається представником скаржника - довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження такого представника, або копія такого документа, засвідчена в установленому порядку.
При засвідченні копій документів, що додаються до скарги, на таких копіях проставляється особистий підпис особи, яка засвідчує копію, її ініціали та прізвище, відмітка «Згідно з оригіналом», дата засвідчення копії.
Якщо скарга подається від юридичної особи на копіях проставляється печатка (за наявності).
У разі повідомлення особами, що беруть участь у розгляді скарги у сфері державної реєстрації колегіально, про наявність судового спору між тими самими сторонами, з того самого предмета, з тих самих підстав, про які зазначено у відповідній скарзі, такі особи подають колегії засвідчену копію відповідного судового рішення.
Скарга на рішення про державну реєстрацію прав розглядається виключно за умови, що вона подана особою, яка може підтвердити факт порушення її прав у результаті прийняття такого рішення.
Також нагадуємо, що рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації можуть бути оскаржені протягом 60 календарних днів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.
Зразки скарг Ви можете знайти на нашому сайті за посиланням: https://kyivobljust.gov.ua/vymogy_do_oformlennya_skarg...
Як подати скаргу?
наручно;
шляхом надсилання поштою за адресами:
01001, м. Київ, провулок Музейний, 2Д;
02022, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15,
або через сервіс i-GOV за посиланням https://igov.gov.ua/
Як відстежувати стан розгляду?
Дізнаватися інформацію щодо розгляду Вашої скарги Ви можете за телефонами:
(044) 521 95 31;
(066) 693 45 43 – viber-оповіщення щодо стану розгляду скарг поданих до Колегії з розгляду скарг у сфері державної реєстрації.
Альтернативно також можна написати на пошту - info_kolegia_cmuju_kv@ukr.net(посилання надсилає лист)
Рішення та висновки Колегії розміщуються на нашому офіційному сайті: https://kyivobljust.gov.ua/.../viddil.../rishennya_komisii
Також, не забувайте про існування чат-помічника з питань подання скарг у сфері держаної реєстрації у Telegram: https://t.me/kolegia_centraljust_bot
Протягом квітня Колегією з розгляду скарг у сфері державної реєстрації #центральнаюстиція розглянуто 45 скарг.
40 з яких у сфері реєстрації нерухомості, а 5 - у сфері бізнесу.