Люди, які пройшли через війну, — поруч із нами і серед нас. Вони мають свій унікальний, часто болючий досвід.
Щоб наше спілкування було підтримувальним, важливо знати, як правильно вибудовувати взаємодію — з повагою, тактом і розумінням.
Саме для цього створено окремий розділ «Люди з досвідом війни. Гідність. Взаємодія» у «Довіднику безбар’єрності». У даному розділі зібрано поради, які допомагають:
- уникати некоректних запитань;
- правильно висловлювати подяку;
- підтримувати близьких, які повернулися з фронту;
- коректно взаємодіяти з людьми, які пережили полон;
- пропонувати допомогу так, щоб не завдати шкоди.
Ділимося цими рекомендаціями, тому що кожна людина заслуговує на гідне й делікатне ставлення.
А особливо ті, хто захищає нашу країну, пережив окупацію чи полон, і сьогодні продовжує жити поруч з нами, долаючи власні внутрішні битви.
Національна стратегія безбар’єрності була розроблена в межах ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів» та на виконання Указу Президента України.
Ознайомитися з розділом можна у «Довіднику безбар’єрності» за лінком
Пам’ятаймо, що коректна комунікація — це про гідність, підтримку і повагу.
#безбарєрність #barrierfree #bezbariernist #коли_можеш
