05-12-202510:55

Взаємодія з людьми, які повернулися з війни: ключові правила комунікації

Люди, які пройшли через війну, — поруч із нами і серед нас. Вони мають свій унікальний, часто болючий досвід.

Щоб наше спілкування було підтримувальним, важливо знати, як правильно вибудовувати взаємодію — з повагою, тактом і розумінням.

Саме для цього створено окремий розділ «Люди з досвідом війни. Гідність. Взаємодія» у «Довіднику безбар’єрності». У даному розділі зібрано поради, які допомагають:

- уникати некоректних запитань;

- правильно висловлювати подяку;

- підтримувати близьких, які повернулися з фронту;

- коректно взаємодіяти з людьми, які пережили полон;

- пропонувати допомогу так, щоб не завдати шкоди.

Ділимося цими рекомендаціями, тому що кожна людина заслуговує на гідне й делікатне ставлення.

А особливо ті, хто захищає нашу країну, пережив окупацію чи полон, і сьогодні продовжує жити поруч з нами, долаючи власні внутрішні битви.

Національна стратегія безбар’єрності була розроблена в межах ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів» та на виконання Указу Президента України.

Ознайомитися з розділом можна у «Довіднику безбар’єрності» за лінком

https://howareu.com/materials/rozdil-dovidnyka-bezbariernosti-liudy-z-dosvidom-viiny-hidnist-vzaiemodiia

Пам’ятаймо, що коректна комунікація — це про гідність, підтримку і повагу.

#безбарєрність #barrierfree #bezbariernist #коли_можеш