Ще раз нагадуємо, що кожна людина може направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів.
А ми зобов'язані розглянути належним чином оформлене звернення і дати обґрунтовану відповідь.
Ви можете звернутися до нас телефоном за номером (044) 278 88 70; надіслати звернення поштою чи принести наручно за адресами:
м. Київ
(01001, м. Київ, пров. Музейний, 2Д)
Київська обл. (02022, м. Київ, вул. Є. Сверстюка, 15)
Черкаська обл. (18001, м. Черкаси, бул. Шевченка, 185).
Також, Ви маєте право подати звернення ОНЛАЙН на електронну пошту info@kv.minjust.gov.ua
або через опцію «Зв'язатися з нами» за посиланням https://kyivobljust.gov.ua/appeal/zapovnity_formu_zvernennya
В зверненні необхідно вказати:
прізвище, ім'я, по батькові
місце Вашого проживання
суть порушеного питання, обставини, які стали причиною звернення
мету звернення та очікуваний результат розгляду звернення
зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги
перелік документів (або копій), якщо вони додаються до листа
Письмове звернення обов'язково підписується особою (особами), яка звертається з проставленням дати звернення.
Також, пам'ятайте, що є обставини, за наявності яких звернення не підлягає розгляду:
звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами)
повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті звернення, термін розгляду пройшов (скарга на рішення, що оскаржувалось, може бути подана до органу або посадовій особі вищого рівня протягом 1 року з моменту його прийняття, але не пізніше 1 місяця з часу ознайомлення громадянина з прийнятим рішенням)
звернення осіб, визнаних судом недієздатними.