17-08-202015:36

Як подати звернення до Центрального міжрегіонального управління Мін'юсту?

Право громадян на звернення - це одне з найбільш важливих прав.
Кожна людина може направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів.

Орган чи посадова особа зобов'язані будуть розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Які права має заявник?

  • особисто викласти свої аргументи тій особі, яка перевіряла заяву або скаргу;
  • брати участь у перевірці заяви або скарги;
  • ознайомлюватись із матеріалами такої перевірки;
  • подавати додаткові матеріали або вимагати запиту таких матеріалів органом, який розглядає заяву або скаргу;
  • бути присутнім при розгляді заяви або скарги;
  • користуватись послугами адвоката або іншого представника, якщо його повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства;
  • одержати письмову відповідь про результати розгляду поданої заяви або скарги;
  • висловлювати усно чи письмово прохання щодо дотримання таємниці розгляду заяви або скарги і вимагати виконання такого прохання;
  • вимагати відшкодування збитків, які були заподіяні внаслідок порушення встановленого порядку розгляду звернень.

‼️Зверніть увагу
Звернення, оформлене без дотримання вимог, що зображені в інфографіці повертається заявнику з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

А ми нагадуємо, що задати свої питання, залишити відгук чи пропозиції з основних напрямків роботи #центральнаюстиція Ви можете також через Telegram:

  • питання щодо державної реєстрації актів цивільного стану @civilactsdepartment_bot
  • у сфері примусового виконання рішень суду
    @centraljusticedvs_bot
  •  консультуйтесь щодо вчинення нотаріальних дій @centralnotary_bot
  • бажаєте дізнатися про стан розгляду Вашої скарги у сфері державної реєстрації?
    @kolegia_centraljust_bot

Ми працюємо для Вас!